|
![]() ![]() SUSISIEKITE SU MUMIS ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Kai Jūs neesate darbo vietoje ir nenorite praleisti svarbaus skambučio. Peradresuokite visus įeinančius skambučius į kitą telefoną ofise arba į mobilų telefoną. ![]() Ši funkcija Jums leidžia perimti kitame telefone skambantį skambutį. Nepasikėlę iš savo darbo vietos galite perimti klientų, kurie skambina Jūsų ofiso kolegai, skambučius. ![]() Tai laikinas skambinančiojo abonento patalpinimas į laukimo rėžimą. Ši funkcija naudinga tada, kai yra poreikis keletą skambučių vienu metu užlaikyti ir leisti vėliau kitiems ofiso darbuotojams atsiliepti į šiuos skambučius. ![]() Skambučiai gali būti persiunčiami tarp įmonės ofiso darbuotojų, tarp padalinių ar į išorinius miesto numerius. Kai darbuotojo nėra darbo vietoje, administratorė gali persiųsti skambutį tiesiai darbuotojui į mobilų telefoną. ![]() Galimybė įrašyti dalies ar visų įmonės darbuotojų telefoninius pokalbius. Darbuotojas pats gali aktyvuoti pokalbių įrašymą klavišo paspaudimu ant telefono arba gali būti įrašomi visi pokalbiai be išimties. ![]() Balso pašto funkcija, kuri pati atsiliepia po tam tikro skambučių skaičiaus ir įrašo skambnančiojo paliktą žinutę. Įrašytos žinutės gali būti perklausytos nuotoliniu būdu (skambinant tam tikru numeriu) arba siunčiamos tiesiai į el. paštą. ![]() Tik svarbūs skambučiai pasieks Jus. Skambinantysis, norėdamas susisiekti su Jumis, turės įvesti slaptažodį. ![]() Kai esate užimtas, būkite tikras, kad niekas Jūsų netrukdys. Kad nereiktų ištraukinėti laido iš telefono, Jūs tiesiog vieno klavišo paspaudimu tapsite nepasiekiamas ir Jūsų nebetrukdys skambučiai. ![]() Jei Jūs neatsiliepiate į skambutį tam tikrą laiko tarpą, šis skambutis persiunčiamas kitam ofiso darbuotojui. Jei tik yra poreikis, taip skambutis gali keliauti per visą ofisą. ![]() Atėjus skambučiui, skambėti vienu metu gali keletas telefonų. Atsiliepia tas darbuotojas, kuris yra darbo vietoje arba neužimtas. |
|