Paslaugos užsakymasPaslaugų kainosPagalbaValdymo centras
 

1 
 
SUSISIEKITE SU MUMIS
 
+370 5 205 85 65
 
pagalba@startbox.lt
 
 
 
1 
 
 
 
 

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

 

Kam gali būti aktuali ši paslauga?

Visoms įmonėms ir net privatiems asmenims, kuriems reikalinga, kad į jų telefono skambučius būtų atsiliepiama profesionaliai, nepraleidžiant nei vieno skambučio, operatyviai atsakoma į el. pašto užklausas. Virtualaus asistento paslauga gali būti naudinga:
-    Naujai įkurtai įmonei, kuri nuo pirmųjų savo veiklos dienų nori sudaryti profesionaliai ir jau kuris laikas veikiančios įmonės įvaizdį.
-    Mažai įmonei, kuriai skambina klientai, bet ne visuomet yra kam atsiliepti. O taip pat būtų negerai jei į daugumą skambučių turėtų atsiliepinėti įmonės vadovas.
-    Didelei įmonei, kuriai vasaros metu, kada dalis biuro administratorių atostogauja, reikia papildomų resursų atsiliepimui į telefono skambučius.
-    Privačiam vestuvių fotografui, kuriam svarbu nepraleisti nei vieno kontakto su potencialiu klientu ir nedelsiant atsakyti į standartines užklausas apie jo paslaugas.

Kaip Jus žinosite, kad skambina man?

Mūsų klientų aptarnavimo sistemoje bus patalpinta informacija apie Jūsų telefono numerį, įmonę, produktus, darbuotojus ir kita informaciją, kuria mes privalėsime žinoti. Tuo metu kai Jums kažkas paskambins, mūsų darbuotojai kompiuterio ekrane matys informaciją, kad skambina Jums ir atsilieps Jūsų įmonės vardu.

Kaip virtualus asistentas žino ką kalbėti?

Mūsų darbuotojai į skambučius atsiliepia bei kitus Jūsų pavedimus daro pagal mūsų tarpusavyje suderintas instrukcijas bei Jūsų reikalavimus. Jūs patys įvardinate kad turėtų būti atsiliepiama į Jūsų telefono skambučius, atsakoma į el. laiškus, kokius skambučius ir kada nukreipti tiesiogiai Jums, kokią informaciją sakyti Jūsų ieškantiems interesantams. Taip pat, priklausomai nuo besikeičiančių aplinkybių, galite keisti reikalavimus kaip turi būti atsiliepiama į Jūsų telefono skambučius. Paprastai tariant, Jus informuojate mus apie savo poreikius bei verslo ypatumus,  o mes remiantis tuo atstovaujame Jus.

Kodėl man verta naudotis virtualaus asistento paslauga – juk galiu pats atsiliepti į savo skambučius?!

Su virtualaus asistento paslauga Jus gaunate daug vertės:
-    Niekuomet nepraleisite skambučių tuo metu kai pats ar Jūsų darbuotojai būsite užsiėmę bei kursite profesionalios įmonės įvaizdį Jums skambinantiems žmonėms: į Jūsų telefono skambučius bus atsiliepiama paslaugiai ir profesionaliu bendravimo stiliumi Jūsų nurodytu darbo laiku. 
-    Jums paskambinus ne darbo metu, atsilieps interaktyvus balso atsakiklis, kuris informuos apie Jūsų įmonės darbo laiką bei pašnekovui pasiūlys palikti balso pranešimą.
-    Jums nereikės rūpintis fiksuoto ar mobilaus ryšio telefono linijos užsakymu, įsipareigoti tiekėjams ir kt. Telefono linija ir numeriai Jūsų įmonei jau įeina į paslaugos kainą.
-    Mes sujungsime Jūsų darbuotojus su jų ieškančiais pašnekovais. Šiuo tikslu Jums nereikės įsigyti telefono stotelės.  

Ar ne geriau būtų turėti biuro administratorę – ji galėtų atsiliepti ne tik į telefono skambučius, bet ir padaryti daugybę kitų darbų?!

-    Jus teisūs – biuro administratorė gali atlikti ir kitus darbus. Tačiau naudotis virtualaus asistento paslauga yra daug kartų pigiau nei įdarbinti biuro administratorę Jūsų telefono skambučių ar el. laiškų aptarnavimui. Deja kavos jums negalėsime padaryti :)
P.S. Skaičiuodami finansinę naudą, nepamirškite įvertinkite tokius su savo darbuotojo turėjimu susijusius kaštus, kaip: darbuotojo suradimas, atlyginimas, darbo vietos įrengimas ir aptarnavimas (baldai, kompiuteris ir kt.) ir palaikymas (komunalinės paslaugos, elektra), darbuotojo kontrolė, mokymas.  
-    Mes nepietaujame, neatostogaujame, nesergame, nenueiname nuo darbo vietos. Mes nepraleidžiame Jūsų telefono skambučių, o Jus neprarandate svarbaus kontakto. 
-    Į Jūsų klientų ar partnerių skambučius galime atsiliepti jų vardu ir pokalbio metu matyti kas su kiekvienu iš jų buvo kalbėta anksčiau: tai puiki priemonė didinti Jūsų klientų lojalumą, suasmeninti bendravimą su Jūsų nuolatiniais klientais.
-    Žinome kaip praktiškai užtikrinti aukšto lygio klientų aptarnavimą bei šias žinias panaudosime Jūsų įmonės aptarnavimui.
-    Jus gaunate papildomų paslaugų, jums nereikia rūpintis telefono linijos įrengimu ar telefono stotelės pirkimu, jeigu norėtumėte pasinaudoti įvairiomis pažangiomis telefonijos teikiamomis galimybėmis.

Kokiu darbo laiku teikiama paslauga?

Šiuo metu į telefono skambučius atsiliepiame darbo dienomis, 8.00 – 17.00 laiku. Jūsų telefono numeriu paskambinus kitu laiku, įsijungs interaktyvus balso atsakiklis.

Ar aš galiu naudotis paslauga, jeigu jau turiu savo telefono liniją?

Taip – tam arba reikia Jūsų liniją perkelti į mūsų įmonę, perrašant sutartį, arba skambučius iš jos nukreipti mūsų virtualiam asistentui. Skambučių nukreipimo atveju, Jus juos turėsite apmokėti.

Kokias dar, be telefonijos, paslaugas man gali suteikti virtualus asistentas?

Naudodamiesi paslauga, Jus gaunate visą kompleksą paslaugų:
-    Elektroninio pašto dėžutės aptarnavimą, pvz. info@manoimone.lt.
-    Faksmilinio ryšio paslaugą, su galimybe  faksus siųsti ir gauti tiesiai iš savo kompiuterio bei valdyti šios paslaugos nustatymus.
-    Pašto dėžutę laiškams adresu Piliakalnio g. 7, LT-06229 Vilnius.
-    Internetinių pokalbių / susirašinėjimo su Jūsų klientais aptarnavimą (pvz. Jūsų įmonė gali būti aptarnaujama per Skype).
Esant poreikiui galime pasiūlyti ir kitas paslaugas, kurios padidintų Jūsų komunikacijos efektyvumą:
-    klientų užsakymų priėmimą;
-    registracijos į renginius sąrašų valdymą (jų sutikslinimą, perskambinimus ir kt.);
-    Jūsų asmeninio kalendoriaus valdymą;
-    susitikimų su Jūsų klientais ar partneriais organizavimą;
-    kitus specifinius su komunikacija susijusius darbus, kuriuos yra galimybė atlikti fiziškai neesant Jūsų biure.

Kokiomis kalbomis Jus atsiliepiate į mūsų telefono skambučius?

Šiuo metu mūsų virtualus asistentai kalba lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.

Pas mane telefono skambučių kol kas labai mažai. Ar virtualus asistentas galėtų mane aptarnauti?

Siūlome kelis mokesčių už paslaugą variantus, priklausomai nuo Jūsų skambučių / el. laiškų apimties. Jeigu Jus sulaukiate tik kelių telefono skambučių per dieną, Jums paslauga kainuos 200 Lt be PVM.

 

 

 



 
 
 
Privatumo politikaSaugumo politikaApie musKontaktai