|
SUSISIEKITE SU MUMIS |
KONTAKTŲ CENTRO SPRENDIMASKam tai reikalinga?Norint suprasti ar šis sprendimas reikalingas Jūsų įmonei, pradžioje siūlome atsakyti į keletą klausimų:Ar įmonė arba organizacija turi
priemones aptarnavimo telefonu kokybei matuoti bei gerinti?
a) Koks
atsilieptų/neatsakytų skambučių santykis bendrovėje ar organizacijoje?
b) Per kiek laiko
darbuotojas pakelia telefono ragelį?
c) Kas pirmas
(skambinantysis ar darbuotojas) padeda tel. ragelį?
d) Kaip laike
pasiskirsto neatsiliepti skambučiai? Kada jų daugiausia? Kodėl?
e) Ar mandagiai
darbuotojas kalba su intertesantu? Ar stengiasi išspręsti problemas bei
suteikti visą reikalingą informaciją?
Jei įmonės ar organizacijos vadovas nežino atsakymų į šiuos
klausimus, vadinasi iki šiol nesusirūpino klientų aptarnavimo telefonu
kokybės gerinimu. Jei rūpi, tačiau reikia priemonių – StartBox turi
sprendimą. Sprendimas susideda iš keturių esminių komponentų:
a) IVR (balsinio meniu);
b) Agentų valdymo (prisijungimas/atsijungimas/pauzės); c) Pokalbių įrašymo; d) Ataskaitų. IVR (balsinis meniu) (a)
Apibendrintos ataskaitos – per kiek laiko pakeliamas telefono ragelis.
Skambučio užbaigimo priežasties ataskaita
Skambučių pasiskirstymo laike ataskaitos.
Ko reikia norint pradėti naudotis?Norint pradėti naudotis paslauga, užsisakykite Office-20 arba didesnį paslaugos paketą. Kiek tai kainuoja?Sprendimas kainuoja nuo 200Lt be PVM/mėn, kai perkama StartBox virtualaus
kontaktų centro paslauga. Papildomai kliento sąnaudas sudaro
pasirinkti telefono aparatai ir kontaktų centro procesų analizės bei
diegimo darbai, kurių kaina priklauso nuo apimties. Per kiek laiko paslauga įdiegiama?Virtualus kontaktų centras įdiegiamas per 2-3 darbo dienas po detalaus funkcionalumo suderinimo su klientu. Kitais atvejais tikslų diegimo laiką galima pasakyti tik po detalios situacijos analizės. |
|